26 Eylül 2013 Perşembe

CANAVARLAR DENİZİ (THE SEA OF MONSTERS) - RICK RIORDAN #2


kesinlikle ama kesinlikle beklentimi karşılayan harika bir kitap okudum. serilerin devam kitapları genellikle ilk kitaptan daha sönük ilerler ama kitap kesinlikle harikaydı birincinin bile üstüne çıkmıştı..

en çok hoşuma giden şey ne gerçekten bilemiyorum bermuda şeytan üçgenini yani gerçek hayatta bizim için gizemli olan bir şeyi mitolojik öğelerle bezeyip canavarlar denizi demesi mi yoksa bir an bile hız kesmeyen maceralar mı gerçekten bilemiyorum açıkçası bende harry potter'ı açıp serinin başından okuma isteği yarattı yapabilirim öyle şeyler şimdilik bilemiyorum:) şu an tek bildiğim 5 kitaptan oluşan bu seriyi ve tabii ki devam niteliğinde olan olimpos kahramanları serisini kesin olarak okuyacağım.. hem de büyük bir zevkle en son ne zaman fantastik bir seri beni bu kadar heyecanlandırdı gerçekten bilmiyorum.. goodreads puanı 5/4.17 benim kişisel puanım 5/4.50

kitaba dair sinirimi bozan tek şey ve en büyük şey tanrıların çocuklarına olan bu merhametsizliği ve bu ilgisizliği oldu.. birinci kitapta ares ikinci kitapta hermes pery'ye her türlü yardımı yapar herşeyi konuşurken bizim suların efendisi poseidon reyis hiç çocuğunun suratına bile bakmıyor. bu gerçekten çok anormal ve beni luke haklı mı acaba gerçekten olimpos ve olimposlular bir halta yaramaz mı? adları batsın ocakları sönsün mü? diye düşündürtüyor..

harry potter'a geliyor her cümlenin sonu ama burada da aynı türden bir kehanet var üç büyük tanrıdan birinin çocuğu olimpos'un ve batı medeniyetinin bütün kaderini değiştirecek isterse bütün olimpos'u ve bilenen medeniyeti yerle bir edebilecek.. bu kritere uyan tek melez tabii ki percy jackson'dır ama bir de zeus'un ölmek üzereyken ağaç'a çevirdiği kızı thalia vardır.. ölü biri tekrar oyuna katılabilir mi?

bunu öğrenmek için kitabın sonunu okumanız gerekecek. bir de benim diğer kitaplar için beklentim babasıyla percy'nin daha sıkı, daha samimi ve sevgili bir ilişki kurmaları insafa getirin şu kibirli poseidon'u..

diğer kitapları okumak için sabırsızlanıyorum ve kesinkes tavsiye ediyorum mutlaka okumalısınız aşksız fantastik sevenler, bi kız için kapışan doğaüstü sersemlerden bıktım diyenler, mitoloji severler hep beraber percy jackson ve olimposlular serisine..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...