12 Eylül 2013 Perşembe

ÜSTÜME MİM YAĞIYOR!



kitap yorumlarım beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum.
bu mim işini seviyorum ben sonuçta hakkımda kişisel bilgiler veriyorum bu beni ve yazdıklarımı daha iyi anlamanızı sağlıyor diye düşünüyorum. ne de olsa bu blogtaki her yazı kişisel gözlem ve yorumlarım değil mi? başlayalım o zaman..

1) asla yapmam deyipte yaptığın bir şey?

recep ivedik filmine hiçbir güç beni sokamaz ben durup dururken o kalitesiz komediye para kazandırmam derken arkadaşların sürüklemesiyle sinema salonunda buldum kendimi evet hem de ilk seans..
2) en sevdiğin kelime?

hmm valla şimdi bu biraz acaip kaçabilir ama en sevdiğim kelime "röpteşambır" çok değişik bir söyleniş kulakta tınlayış tarzı var..

3) en nefret ettiğin kelime?

en nefret ettiğim kelime.. bir kelimeden nefret etmek için ne sebebi olabilir ki insanın ama illa bir kelime söylemem gerekiyorsa ki gerekiyor.. "laboratuvar" ağza oturmayan kötü telaffuzlu bir sözcük.

4) en çok kullandığın küfür ya da küfür benzeri kelime? (çokta kötü olamaz değil mi?)

şimdi bu benim için birazcık kazık soru sınıfına giriyor çünkü yalan söylemek istemiyorum ne yazik ki "eşek" "aptal" gibi şirinli şirinli bir kelime olsaydı ama en sık kullandığım küfür ne yazık ki "siktir". bir daha bu konudan bahsetmeyelim:(


5) en çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin?

kitapta: gabriel'in cehennemi kitabından tanıdığımız gabriel owen emerson bana gel. bizimlesin.. gerçek olmalıydın:)
dizide: iki tane adayım var damon salvatore ve dean winchester ikisi de sonuna kadar adamın dibi ikisi de mega yakışıklı..
filmde: hannibal lecter derim bu soruya neden diye sormayın o karakterin yeri ayrı benim için..

6) seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?

nefsi müdaafa haricinde birini öldürebileceğimi sanmıyorum yaşam hakkına saygım var. illa bir şey söylemem gerekiyorsa aldatılmak diyeyim evet sanırım birini öldürmeye en çok yaklaşacağım an bu olur.

7) gözünü kör eden bir şey? (aşk gözünü kör eder derler ya öyle?)

ne yazık ki hiç öyle bir şey olmadı içimdeki iflah olmaz romantik olsun istiyor da aslında ama aşık olmak için fazla mantıklıyım sanırım.


8) dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin?

erkek dostum kankam da var kızlardan zaten var.. ama kızlar arasındaki samimiyet diğerlerinde olamıyor.. ben her zaman tercihimi hemcinsimden yana kullanıyorum..


9) unutamadığın bir gençlik bir çocukluk anın?

muhtelemen bir sürü vardır ama böyle sorulduğunda ne yazık ki aklıma gelen pek bir şey yok.. üniversiteyi kazandığımı öğrendiğim an ki seviç mutluluk belki:)


10) herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap?

çok sayıda soruya çok sayıda korkunç saçma cevaplar verdiğime eminim ama tarihte bir kimse olsun ki "kim o?" sorusuna "benim" diye cevap veren insandan daha saçma bir cevap verebilmiş olsun..
zannetmiyorum..



evet bir mim'in daha sonuna geldik..
elbette bende kendime kurbanlar seçeceğim..
tuttuğum bir fikir var "seni en son takip edenleri seç."
işte bu yüzden;  mimlendiniz!

                                                  

              



diğer mim'de 1 saat arayla geldi kitaplarla macera'da beni mimlemiş kendisine teşekkürlerimi gönderiyorum.. fakat durun efendim diyorum sakin olun bu kadar mim beni kesti şimdilik:):)


1) hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirilebilecek bir olay yaşadınız mı?

hmmm ne yazık ki hiç başıma gelmedi öyle bir şey ya da geldiyse bile farkında değilim..


2) almayı düşünüpte alamadığınız ne var?

çok şey var doğrusu en başta telefonum pert olduğu için galaxy ailesine göz dikmiştim mesela alamadım:( kitaplar zaten başı çeker ne kadar fazla kitabım olursa olsun asla yeteri kadar kitabım olmuyor..


3) kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

gerçekten hiç öyle takıntılarım yoktur rahat ve sıcak olduktan sonra her kıyafet güzeldir ama özellikle boğazlı kalın kazaklara ayrı bir sevgi besliyor olabilirim:)


4) nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?

en başta fesatlık gelir.. insanlardaki bu kötü düşünme tutkusunu anlayamıyorum keşke biraz daha olaylara masum taraflarından bakabilsek.. çocuk gözleri derler ya öyle işte.. 
bir de megoloman insanlardan tiksiniyorum.. hee canım küçük dağları sen yarattın büyüklerine de yardım ettin çok süpersin hee..

5) sizi en iyi tanımlayan kelime?

sanırım bu kelime "dik kafalı" çünkü doğru bildiğim bir şeyden asla geri dönmem savunduğum bir fikirden kolay kolay vazgeçmem ve haklılığıma inanıyorsam hiçbir şeyden çekinmem.


6) hayata yeniden gelme şansınız olsa nerede doğardınız?

bu sorunun cevabı kesinlikle türkiye değil.. bende isterdim ülkemi yeniden burada doğmak isteyecek kadar seveyim, mutlu ve huzurlu olayım.. ama ne yazık ki olanlar, durumlar gelişmeler ortada.. çocuk tecavüzcülerinin suçsuz bulunduğu kaç ülke var? ingiltere diyorum o yüzden avrupa'da olması, köklü edebiyatı, ruh halime uygun yağmurlu iklimiyle ingiltere de doğmak isterdim..


7) tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?

en başta tabii ki kitap okuyabilir saatler akıp gidiverir.. elbette sonraki seçeneklerde fena değil. filmler, diziler yapılış amaçları bizi keyiflendirmek değil mi? bir de yemek yapmak beni hem oyalıyor hem mutlu ediyor.. 

 
8) nikah masasın da evleneceğiniz kişi hayır derse ne yaparsınız?

biraz evvel ki mim'de kimseyi öldüremem dedim ama bu adamı iki kaşının arasından vurma ihtimalim var kuvvetli de bir ihtimal.. allah böyleleriyle karşılaştırmasın diyoruz efendim..

 
9) insan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

bazı şeyler vardır ki bunlara müdahale edemez insan mesela nerede doğduğu, ailesi ya da başına gelecek bir kaza bela.. ama geri kalanı tercihleriyle oluşur..okuduğu okul, taşındığı şehir..
özgür irade denilen şey budur.. eğer insan kendi kaderini yazamasaydı cennet cehennem anlamsız olmaz mıydı?
o yüzden bu soruya insan hem kaderini yaşar hem de kaderini yazar diye cevap vereceğim..


10) aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?

hmm "legendary" sanırım bu da fazlaca h.i.m.y.m. izlemenin zararları olsa gerek. I ♥ barney stinson.


11) internette sahip olduğunuz ilk nickname?

gerçekten hiç hatırlamıyorum doğrusu o zaman interneti keşfettiğimde büyükkk bir hızla her yerlere üye oluyordum değişik değişik bir sürü nickname ama en eskisi hatırladığım rowena sayılar rakamlar bilmem ne:)


bunu da bitirdik bir süreliğine mim kotamı doldurdum daha sonra bayaa sonra başka mimlerde görüşmek üzere:) bu mim'i kimlere yolluyorum?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...