29 Ekim 2013 Salı

HARİKA ÇEKİLİŞLER..

1) İLK ÇEKİLİŞİME BUYURMAZ MISINIZ?
  

 Uzun zamandır bir çekiliş yapmayı planlıyordum. Geçen gün baktım ki blogumu açalı 9 ay olmuş. Neden bekliyorumki daha fazla değil mi? Pekala o halde çekilişimiz başlasın! :)

karakedi kitap blogu çekilişine katılmak için tık tık.. 


2) UYKUSUZ BALIKTAN HEDİYELER VAR..


Herkese merhaba diyerek başlamak istiyorum.
ÇEKİLİŞ Mİ OLSUN BLOG SATIŞI MI? yazımda bahsi geçen Cameleon makyaj paletini, yine aynı yazımda belirttiğim sebeplerden dolayı hediye etmek istiyorum.
uykusuz balığın çekilişine katılmak için tık tık.. 


3) ESSENCE İLE BİRİNCİ YIL ÇEKİLİŞİM TAM İKİ KİŞİYE HARİKA PAKETLER

 
  Selam sevgili blogum 5 Aralıkta tam bir yaşında olacak. Bir yıl boyunca sizlerle beraber güzel dostluklar kurduk yeni yeni insanlar tanıdık.Blog yolculuğuma umarım bundan sonrada aynı şevk ve neşeyle devam ederim.Birinci yılım şerefine sizlere Essence Türkiye ile birlikte şeker gibi bir çekiliş hazırladık.
kelebek etkisi'nin çekilişine katılmak için tık tık..


4) MAKYAJ BLOGUM 3 YAŞINDA HEDİYE ÇEKİLİŞİ


makyaj blogum'un harika çekilişine katılmak için tık tık..


5) İLK ÇEKİLİŞİM AMA ÇOK BÜYÜK  BİR ÇEKİLİŞ


Bugüne kadar bu yayın hariç 38 ayrı yazı yazdım. Aralarından 2-3 tane başkalarının blog çekilişi haberini duyurduğumu da atarsak biz buna düz 35 tane size özel yazı diyelim :) Şimdiye dek çok aksaklık yaşadım, uzun aralar verdim, kısa yazıları da yazdım uzun yazıları da, bir çok yazım yorum bile almadı ama istatistiklerim her zaman yazılarımı birilerinin okuduğunu gösterdi :) Bunun için beni gizliden ya da takipçim olarak okuyan herkese teşekkür ederim.
 
bu harika çekilişe katılmak için tık tık..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...