11 Ekim 2013 Cuma

İLK ÇEKİLİŞİM.. ÇEKİLİŞ SONUÇLARI..


evet yaptığım ilk çekilişin sonuna geldik.. benim için çok heyecanlıydı açıkçası kimsenin hakkını gasp etmemek için çok çok uğraştım:) bazı paylaşımları göremediğim için ve bazı sadece çekiliş için hazırlanmış hesapları elemek zorunda kaldım ki doğrusu da buydu..
ama bu uğraşın tamamına değdi tamamen şeffaf ve adil bir çekiliş yapmayı başardım..


çekilişyap.com sitesi üzerinden gerçekleştirdiğim çekilişte bir asıl talihli bir de yedek talihli belirledim. eğer asıl talihli 14.10.2013 pazartesi gününe kadar benimle irtibata geçip bilgilerini vermezse yedek talihliyle irtibata geçeceğim. daha fazla uzatmıyorum ve sevgili yasemin'i tebrik ediyorum umarım mutlulukla, huzurla okur.. çekilişin tam listesi için tık tık..






5 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...