15 Aralık 2013 Pazar

EJDERİN AŞKI (DRAGON ACTUALLY) - G. A. AIKEN


ahh gerçekten biri beni çekip vursun! neden başlamamışım ki ben daha evvel bu seriye gerçekten bilmiyorum. ejderha mı yok artık suyunu çıkardılar falan modlarındaydım, valla allah çarpacakmış biraz daha okumasam..

ephesus yayınlarının okuduğum ikinci kitabı oluyor kendisi benim için çok çok yeni bir yayınevi olmasına rağmen bu kadar hoş bir seriyi yayınlaması çok güzel. kitap kapağıdır, tasarımıdır, ayracıdır falandır filandır on numara beş yıldız gerçekten beğendim.

bunu da niye özellikle yazıyorum, söylemek istiyorum.. çok büyük ve köklü bir yayınevi olan altın kitaplar'dan stephen king-doktor uyku'yu aldım bir kaç gün önce. gelen koliyi açtım bir sürü kitap mutluyum falan filan bir baktım doktor uykuya tamamen hayal kırıklığı.. ayraç yok, yazar hakkında bilgi bölümleri falan yok, dayanıklı bir kartonu yok, yazıları yaldızı falan geçtim zahmet edilipte kabartmalı bile değil.. açtım kitabı daha da sinirlerim bozuldu incecik sayfalar soluk mürekkep.. neredeyse 30 tl fiyat biçmişsin kitaba asgari ücretin 800 tl olduğu bir memlekette yani çoook zahmet olacak ama 10 tl'ye yerlerde satılan korsan kitaplardan da bir farkı olmalı bence. işte bu yüzden yayınevinden, yeniliğinden ama özeninden bahsetmek istedim.

kitaba geri dönecek olursak ateşli ötesi ejderhalarla ilgili über romantik, süper komik, oldukça seksi bir hikayeyi anlatmakta.. aslında kitapta iki hikaye var.. yok edici fearghus ve kanlı annwyl'in hikayesi ilk hikayemiz.. yok edici fearghus aslında bir prens yani annesi ejder kraliçesi.. ikinci hikayede zaten fearghus'un annesi ve babasının nasıl evlendiğini, nasıl tahta çıktığını anlatıyor. diğer blogger'ların tavsiyesine uyarak önce ikinci hikayeden başladım ben ve hepinize de bunu tavsiye ediyorum hikayelerin sıralaması hafiften yanlış olmuş sanki..

kitap gerçekten masal gibi ama bu sizi yanıltmasın oldukça küfürlü bir anlatımı var kitabın ama beni hiç rahatsız etmedi. sonuça kim kızdığında küfür etmez ki? anita'nın küfürleri de rahatsız etmiyor beni hatta daha gerçekçi kılıyor bana göre hikayeyi, karakterleri.. türk dil kurumu mensubu gibi  konuşan karakterler o kadar da gerçek gelmiyor bana. mesela şöyle anlatayım dizilerde, filmlerde tanrım diye dua eden insanlar görürüz. allahım demek avamlık tanrım demek cool falan gibi bir algı var nedense ama ben hiç başı sıkıştığında tanrım diye dua eden birini görmedim; samimi değil bir kere.. bu küfür mevzusu da onun gibi.. sözlük yutmuş gibi kasmaya gerek yok fevkaledenin fevkinde diye..

kesinlikle tavsiye ettiğim bunca zaman ben nasıl okumamamışım ki yaa diyerekten hayıflandığım bir kitap oldu kendisi ikincisini de almıştım olumlu yorumlara güvenip üçüncüsü de taze çıktı kitap raflarında onu da alıp bitirdim mi yana yakıla çeviri bekleyeceğiz artık.. romantik-fantastik-erotik sevenler kaçırmasın efendim..

keyifli okumalar :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...