12 Aralık 2013 Perşembe

YILBAŞI ÇEKİLİŞLERİ

http://sedefinevreni.blogspot.com/2013/11/21-hediye-21-aralk-1-blogger-bol-cicili.html?spref=bl

Hediyeler bir kişiye gidecek, herkesin tek hakkı olacak, herkese bol şans dilerim şimdiden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


MISS.POINE'nin YILBAŞI ÇEKİLİŞİ 

Finallerimden sonra açıklayacağım. Kapandı yazana kadar katılım yapabilirsiz. Sevgiyle kalın..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

YILBAŞI ÇEKİLİŞİM HAZIR, BUYRUN.

 2014 hoş geliyor, umarım her birimizin hayatına sihirli elleriyle dokunur ve mucizeler yaratır, ben de sizler için ufak tefek hediyeler seçtim ve bir yılbaşı çekilişi düzenledim.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KOZMETİK PERİSİ GELENEKSEL YILBAŞI ÇEKİLİŞİ


Benim yılbaşı çekilişlerim fark etmeden geleneksel hale geldi.Tesadüf bu ki neredeyse her yılbaşı kişisel çekiliş yapmışım.Madem öyle bu yılda kozmetik perisi okuyucuları hediyesiz kalmasın değilmi?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

MOR MENEKŞE: KÜÇÜK BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ

 

Aslında bu çekilişte eğer bulabilseydim Essence Beauty Beats koleksiyonunun en beğenilen ürünü aydınlatıcı pudra da çekiliş hediyelerimden biri olacaktı.

 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...