15 Ocak 2014 Çarşamba

MERHAMET


bir çok yabancı diziden bahsettim size ama hiçbir türk dizisinden bahsetmedim açıkçası bahsedilmeye değer bir dizi de yoktu etrafta. belirtmem gerek biri daha muhteşem dedi mi mideme bir bulantı geliyor muhteşem yüzyıl tam bir felaket ki aslında türkiyedeki dizi sektörü bana göre felaket..

eskiden hiç mi güzel dizi yoktu? vardı elbet mesela iyice iyice küçüklüğüme hap kadar olduğum zamanlara gelirsek bir sıcak saatler vardı mehmet aslantuğ'lu, bir yılan hikayesi vardı sonra, asmalı konak dersem kim itiraz edebilir o dizinin güzelliğine? saymakla bitmez açıkçası ikinci bahar var türkan şoraylı ya da bir çemberimde gül oya, hatırla sevgili..

şu sıralar kendi enkazının altında kaldığına inandığım dizi sektörü içinden iki diziyi seviyorum, bayılıyorum ve takip ediyorum.. ilki bu postunda konusu olan merhamet ikincisi ise medcezir.. gerçi medcezir'in uyarlama olduğunu aslının yurt dışında çekildiğini bittiğini ve fenomen olduğunu bilmeyen de yoktur ama yine de not düşmek istedim..

konuyu yeterince dağıttığımıza göre artık asıl bahsetmek istediğim şeyden bahsedeyim ben size bari:) merhamet'i izleyin, izlettirin efendim.. hande altaylı'nın kahperengi romanından esinlenilerek hazırlanan bu hikaye gerçekten beni kendisine aşık etti. kimileri sever kimileri sevmez ama oyuncu kadrosu benim için gerçekten müthiş başrolleri özgü namal ve ibrahim çelikkol'un paylaştığı dizi de yardımcı kadın oyuncu olarak burçin terzioğlu, yardımcı erkek oyuncu olarak mustafa üstündağ yer alıyor..

özgü namal'ı oldum olası çok seven yaptığı işleri takip etmeye çalışan ben ibrahim çelikkol'u da eskiden beri über yakışıklı bulurum ancak müjde ar zamanında kalmış saçma sapan bir hikayenin uyarlaması olan iffet rolündeki hali yüzünden adamdan resmen tiksinmiştim şimdi çok şükür özüne döndü modern, şehirli, zengin, ceo, aşık olarak arz-ı endam etmekte. burçin terzioğlu'nuysa sevdiğimi bile bilmiyordum ama allahım kadının ne güzel halleri hareketleri, mimikleri, saçı başı var öyle şirinlik muskası dedikleri öyle bir şey olsa gerek bence :)

şimdi bir zamanlar kurtlar vadisi izlediğim ortaya çıkacak benim tahlillerime bile şüpheyle yaklaşacak hatta beni kın diye kınayacaksınız belki ama söylemek zorundayım :) ben mustafa üstündağ'ı taa muro'yken bile severdim kalpler falan yapasım var hayatımda bu kadar sempatik bu kadar insanın resmen kanına işleyen bir adam görmedim ben sanki hayatın boyunca tanıdığın biriymiş gibi :)

merhamet'in konusu ilk başta klişe görünebilir ve uyarıyorum rahatsız edici dozda dram içerir ama kesinlikle şans verilmesi gereken bir dizi ben kendisine tv'de bir tekrar bölümüyle rastlamış ve ağzım açık farkına bile varmadan bitirmiştim.. şimdi de internet üzerinden güncel bölümlere yetiştim rayting desteği sağlamak içinde reklamlı reklamlı televizyondan izliyorum kendisini:) bakın artık anlayın ne kadar kafaya taktıysam yapımcı gibi dizinin geleceğini düşünmekteyim:)

bir sahnesinde morarana kadar ağladığım beş dakika sonra diğer sahnede karnıma sancılar girene kadar kahkaha attığım bir dizi bu..  size başrolleri narin ve fırat diye tanıttım ama ben 36. bölümü az önce izlemiş biri olarak artık asıl başrollerin sermet ve deniz olduğunu da iddia ediyorum.. yazık artık ezmeyin şu sermeti zaten mustafa üstündağ sevgim var dedim senaristler iyi bakın şu adama ve dahi denizle ilişkisine :) harcarım sizi, bırakırım diziyi ona göre :)

konuya gelirsek gerçekten anlatması çok uzun sürer ve gerekte yok zaten ama 300 kişiyi geçen sevgili takipçilerim söyleyin ne zaman beğenmediğim bir şeyi tavsiye ettim ki ben size hmm? kitabını yani kahperengi'ni henüz bende okumadım o yüzden tavsiye edemiyorum gerçi okusamda tavsiye eder miyim emin değilim hani zira kitapta babürüm/sermetim yokmuş ki :( onu senaryoya ekleyen senarist içimdeki ergeni ortaya çıkardın sana o yüzden ♥ ♥ ♥ ♥ ee mustafa üstündağ sevgimi söylemiştim ben :)

izleyin izlettirin diyorum nereden izleyebileceğinize dair link bile bırakıyorum tık tık..

ama yetişince tv'den izleyin rayting olsun önemli o..
keyifli izlemeler :)



7 yorum:

  1. Postu nasıl keyifle okudum anlatamam :) O reyting uyarılarına hem tebessüm ettim hem de sana hak vermeden edemedim :) Türkiye'de hiç gözünün yaşına bakmıyorlar dizilerin, yayından kalkmaları an meselesi maalesef...

    Merhamet'i ilk bölümünden beri izliyorum ben. Sebebi de Kahperengi'ni çok beğenmiş olmam... Ki kitaba ilave yapmalarını da çok takdir ettim çünkü Sermet acayip kan oldu Merhamet'e, diğer türlü ağır bir dram olurdu. Deniz kitapta da favorimdi, dizide de öyle oldu... Bu arada kitapta Şadiye de soba zehirlenmesinden ölüyo, belirteyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığımı bilmek çok güzel dizinin hayranı da varmış ben gibi :) :)

      şadiye falan değil de sermeti veren senariste şükürler olsunn :)

      ayrıca sarı cadının bebesi zenci bebesi çıkabilebilir ay inşallah öyle çıkar çinli bebe de olur :)

      Sil
    2. ahahahhh :D Irmak ölsünnnnn :)
      ben son bölümü izleyemedim maalesef sınavlar var :( ama son 4 bölümdür falan bildiğin Sermet ve Deniz ikilisi için izliyorum. Deniz'in sempatikliğini geçtim Sermet'in aşık halleri çok sevimli :D
      Adama en başından beri zaafım vardı ama şu Deniz mevzusundan sonra had safhaya ulaştı resmen :D
      Sermet Fanclup <3 <3

      Zombi filmi izlerlerken falan gülmekten öldüm :) Çok yakıştılar çok :D
      Hani Deniz'de de mafya karısı olma potansiyeli vardı zaten :D ehehehehhh :D

      Sil
  2. Ama romanda Sermet diye bi karakter yok biliyor musun, adamlar fena ya :)

    YanıtlaSil
  3. Şükürler olsun ki dizide Sermet var :) Onu veren senariste selam olsun.. Çok tatlı çok. Cidden güzel yorum olmuş gevezekitapkurdu atarım ben de imzamı altına bu yazının. Tebrikler..

    YanıtlaSil
  4. Dizinin fanatiği olarak söylemeden geçemeyeceğim, ben de Sermet&Deniz (ve hatta Ali'yi de katıyorum) için izliyorum diziyi. Dün gece noel babalarla mafya adamlarının beraber halay çektiği sahne bile başlı başına diğer dizilere tokat gibiydi. Komedi dizisiyim diye geçinen tüm dizilerden daha komik, tüm dramalardan daha hüzünlü bir dram dizisi. Kanal d saçmasapan dizi politikalarına inşallah bu diziyi de kurban etmez. Elinize sağlık bu arada. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorumu çoooooook beğendim, çok sevindim benim gibi bir Merhamet sever daha varmış. :) Aslında çok izlenen bir dizi, hatta kanalın en çok reyting yapan dizisi belki de ama pek ön planda değil.. Benim de hiç kaçırmadan izlediğim tek dizi. Oyuncusundan, kurgusuna, müziklerine her şeyine bayılıyorum. :) Özellikle oyuncular kusursuz gerçekten! Hepsi hakkıyla yapıyor işlerini. Ben de kitabı okumadan başladım diziye.. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...