11 Haziran 2014 Çarşamba

SONUNDA MİMLENDİM!



Bu sıralar blog'larda inanılmaz bir mim çılgınlığıdır gidiyordu, sevgili blogger arkadaşlar hepinize teessüf ediyorum, beni sürekli unutuyorsunuz, artık umudumu kesince son anda mimliyor biri beni.

Şimdiyse bu karanlık döneme bir son verip beni mimleyen ve her konuda güzel yazılar yazdığımı söyleyip beni onore eden Orta Boy Popcorn'a teşekkür ediyor ve lafı uzatmadan mim'e geçiyorum.



Blog açma hikayeniz nedir?

Güzel soru doğrusu, ben oldum olası kitap kurdu bir insandım. İnanılmaz derecede okuyor ve anlatma ihtiyacı hissediyordum. Sonrasındaysa internet aleminde kitap bloglarını keşfettim ve düzenli olarak okumaya başladım. Tabii ki takip ettiğim blog'ların önerilerine de kulak verdim ama istediğimi bulamadım, üzülerek söylüyorum ki bazıları insanları yanıltmaktaydı. Bu yüzden bende bir blog açayım, hem kendi görüşlerimi anlatayım hem de insanlara dürüstçe yardımcı olayım  dedim ve işte birden bire olup bitiverdi zaten:)

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Aslında bunun çok büyük bir olayı yok. Hem akılda kalıcı, hem de özgün bir isim olması gerekiyordu. O yüzden kitap kurdu gibi bilinen bir tabirle, benim kişisel bir özelliğim olan gevezeliği birleştirince ortaya böyle bir isim çıkmış oldu, türkçe karakter içermemesi de işin en güzel yanı oldu bence.

Hangi mevsimi seversiniz?

Doğrusu ben yaz bebeğiyim yani, sıcağı, güneşi, ılık rüzgarı ve denizi çok severim. Yine de böcek fobimden dolayı en sevdiğim mevsim yaz olamıyor. Soğuk ve kasvetli havalarda yataktan çıkmadan kitap okumaya bayılan biri olarak en sevdiğim mevsim kış demek zorundayım.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 

Kar yağışını, rengarenk atkıları, bereleri, şemsiyeleri... Sigara dumanıyla sıcak nefesimin birbirine karışmasını, çok uzun süre dışarıda kaldıktan sonra sıcak bir ortama girince yaşadığım kedimsi rahatlığı :)

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Tabii ki ikiside! Ama illa ki seçmek zorundayım madem tabii ki eyeliner.. Kırmızı ruj her kıyafete, her ortama ağır gelirken ve taşıması da çok daha zorken eyeliner'ı seçmemek imkansız.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Blogger değişik bir ortam ama çok şeker insanlarla tanıştım burada, ilgilendiğim konularda daha da geliştirdim kendimi. İnsanlara yardımcı olmanın mutluluğunu yaşadım. Gelişerek ve değişerek elimden geldiğince de devam edeceğim yazmaya, belki de ömrüm yettiğince..

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Açık ara kitap okumak. Neden derseniz yazmak stresli ve sancılı bir süreç oysa okumak rahatlatıcı ve mutluluk verici.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi? 

Hiç düşünmeden söylüyorum, şüphesiz ki roman.. Hatta hikaye okusam bile şiir okumayı hiç sevmem bana fazla nasıl derler.. Soyut gelir.


En çok etkilendiğin film?

Bin tane etkilendiğim film vardır belki de ama madem tek birini söylemem gerekiyor genç yaşta izlediğim için olsa gerek uzun süre etkisinden çıkamadığım bir filmi söylemek ve dahi önermek istiyorum. Johnny Depp'ten gelsin, Blow (Beyaz Şeytan). Amerikanın en büyük uyuşturucu kaçakçılarından birinin biyografisini insana gerçekten hayatı ve kavramları sorgulatacak cinsten.

Hangi tür kitap/film?

İflah olmaz bir romantik ve hayalperest olduğum için olsa gerek romantik ve fantastik benim asla vazgeçemeyeceğim iki tür. Tabii genişletmek gerekirse bunlara tarihi ve dram da ekleyebiliriz. Komedi ise pek benlik değil çok, çok kaliteli olmadığı sürece ilgimi çekmiyor. HIMYM demezsem bu sırada allah çarpabilir sanırım, izleyin :)

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Öğrenciyim ve öğrencilikten bezdim artık, çalışma hayatı derim bu soruya her türlü. Gözlerimdeki dolar işaretlerini görmemiş gibi yapın rica ederim. :)

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Zor soru bu. İkisini de birbirinden çok severim doğrusu ama illa seçmek zorunda olduğum için kitap bir tık daha önde diyorum; ama sadece bir tık.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Bu da zor sorulardan. Neden derseniz, etek-ceket takımları, ipek gömlekler, rengarenk stiletto'lar. Klasik giyim kesinlikle baş tacı, göz bebeği ama spor giyimin rahatlığı da günümüzde vazgeçilmez bir lüks. Yine de benim gönlümde o 40'lı, 60'lı yılların naif ve zarif  klasik tarzı var, elimden gelse şapka koleksiyoneri olabilirim doğrusu. :)

Asla almaktan vazgeçmeyeceğin şey ne? 

Bu da sorulur mu yani tereddütsüz kitap diyorum elbette, ruj almaktan da vazgeçemem sanırım.

En sevdiğin yemek nedir? 

Hmmm elbette ki iskender! Gerçekten bol tereyağlı bir iskender'in üstüne çıkacak bir yemek hayal edemedim şimdi. Keşke havalı cevaplarım olsaydı, yengeçli risotto falan diyebilseydim ama yok valla iskender, kıymetlimissss :)

En sevdiğin dizi?

Blogu takip edipte bunu bilmeyen var mıdır bilemiyorum. Tabii ki Supernatural!!

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Akıl okumak, düşünce okumak, zihin okumak işte kısaca her şeyi bilmek isterdim. Trilyarder olabilirdim sanırım muhtemel üçüncü dünya savaşını engelleyebilirdim ahh ahh nerde bende o yetenek :)

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Yalnız kalmak. Net. Evet biraz kimsesizim, bana bakmak isteyenlerin tekliflerine açığım :)

Alınacaklar listen var mı? İlk 5'i nedir? 

Aslında var öyle bir listem ama biraz tuhaf bir içeriği olabilir :)

1) 8 tane kitap kestirdim gözüme onları alacağım.
2) Saç maşası.
3) Buhar makinesi.
4) Tost makinesi.
5) Yeni bir dizüstü bilgisayar.

 İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Hmm aslında çok hatırlamıyorum ama derin sevgimden yola çıkarak ruj almışımdır diyebiliyorum :)


Okuduysanız size teşekkür ediyorum ve kimleri mimlesem diye düşünmeye başlıyorum  daha önce mimlendiyseniz affedin efendim:)

Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Kitap Tutkusu
Yasemin'e Merhaba De

11 yorum:

  1. Seni severek takip ediyorum. Bende okudugum kitaplari nacizane kisa cümleler ile tanitmaya calisiyorum. Genellikle almanca okudugum icin cok kolay olmuyor. Güzel bir mim olmus. Madem mimlenmek istiyorsun, not ettim bir kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Ahh ahh ne şanslısın bir bilsen türkiye kaynayan cadı kazanı :)

      Sil
  2. Merhaba :)
    Blog ismin çok tatlı :)
    İlk 5 listen elektronik ağırlıklı :)
    Bu 8 kitabı da merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      liste elektironik ağırlıklı ama aslında makyaj malzemesi de almam lazım :)

      Kitaplara gelirsek yorumları zati olacak mutlaka burada okumadan söyleyipte tavsiye eder gibi olmak istemem:)

      Sil
  3. Yaa çok üzüldüm ama bak aklımda devamlı mimlerim seni artık :))
    Sessizce izlediğime utandım şimdi :))
    Supernatural candır :)

    YanıtlaSil
  4. İnanılmaz eğlenerek okudum ya çok güzel bir mim olmuş, bayıldım! Beni mimlediğin için çok çok teşekkür ediyorum, en kısa sürede yapacağım mimini de :**

    YanıtlaSil
  5. Mim için teşekkürler, bu ara pek fazla vaktim yok ama olduğunda cevaplamaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli bir post.Keyifle okudum :) vee tabi ki Takibe aldım.
    Kendi bloguma da beklerim.. http://hanimmkiz.blogspot.com.tr/
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Genelde mimlenmek istemeyenler i görüyorum sürekli. Mimlenmek isteyende varmış. :) Sana bıkana kadar mim diliyorum.:)
    Bu arada blog ismin gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
  8. Çok çok geç kaldım cevaplamakta biliyorum :( ama sonunda yazabildim :)

    http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/2015/01/mim-sorular-sorular.html

    Mim için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...