7 Kasım 2014 Cuma

VİLLA - NORA ROBERTS


Açıkçası Villa'yı  ben satın almadım, sadece yazarın adını görünce okumaya karar verdim. Çok da yüksek bir beklentide değildim bu kitap ile ilgili. Çünkü ne adı, ne kapak tasarımı çok iştah açıcı görünmüyordu hatta hiç beğenmedim diyebilirim.

Aancaaaak ummadığımız taş baş yardı. Konu çok güzeldi her şeyden önce. Ailenin gücü, bir aileyi aynı zamanda bir şirketi nasıl bir arada idare edilebileceğine dair güzel bir anlatımdı. 

Sinyora son derece katı ve acımasız bir iş kadını olarak anlatılmış. Aynı zamanda aile üyelerine karşı da son derece otoriter bir tavır içerisinde (eşine bile) ancak bir o kadar sevgi dolu olduğu bazı tavırlarında yansıyor okura. Ben sinyora'yı çok sevdim bakalım siz de sevecek misiniz? Eşi ise bir o kadar sevgi dolu ve yumuşak karakterli biri. Birbirlerini tamamlıyorlar sanki. 



Sevgili Pilar  Sinyora'nın kızı ve Sophia'nın annesi.. Sophia'nın babası Tony ile yıllar önce yollarını ayırmış ancak kocasına asla ihanet etmeyi bile düşünmeyen bir kadın. Ne annesi Sinyora gibi güçlü ne de kızı Sophia gibi akıllı. Aslında ortalama belki vasat bile sayılabilecek bir kadın. Güzel ve güçlü bir kalbi var ve sonunda mutluluğu buluyor. 

Sophia'ya gelince genç, güzel,zeki, akıllı, son derece dinamik bir iş kadını. Reklam ve pazarlama konularında zirve yapmış. şirketin sözcüsü, yüzü konumunda çalışıyor. Bu üç kadından bahsederken üç kuşak Giambelli kadınları diye bahsediliyor ki bu cidden benim çok hoşuma gitti. Öyle bir aileye mensup olmayı isterdim, insanın ait olma ihtiyacının maksimum düzeyde karşılanması böyle bir şey olsa gerek. 

Ty çok çekici, yakışıklı, işine özenle bağlı olan bir adam. yanlış anlamayın öyle plaza tipi bir adam değil. Direk bağda çalışıyor üretimin en ilk aşamasında üzümü yetiştirme kısmında görevli. Dönümlerce araziye yayılmış Mcmillan bağlarından sorumlu. Tabi Sinyora'nın talimatları sonrasında Sophia ile görev paylaşımı geliyor veeee Ty ofis ortamında, sophia'da bağda yeteneklerini sergiliyorlar.

Sinyora,  Giambelli ve Mcmillan şirketlerini birleştirmeye karar verince Sophia ve Ty iki tarafın temsilcisi olarak bu işe soyunuyorlar. Ancak hem tehlikeli hem de karmaşık bir durumun ortasında kalıyorlar.

Kitapta hem polisiye var, hem macera var. Romantizm var, aşk var ve en önemlisi herkesin sahip olmak isteyeceği bir aile var. Güzel kurgulanmış ve herşey yerli yerine oturmuş durumda. sıkılmadan bilakis büyük bir zevk alarak okudum ve bitirdim. herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim güzel bir kitap.

Herkese Keyifli Okumalar...

1 yorum:

  1. Villa, okunmayı bekleyen kitaplarımın arasında. Bu güzel yorumdan sonra çok fazla bekletmeyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...