12 Şubat 2016 Cuma

DAHA SABAHA ÇOK VAR - LISA KLEYPAS


Merhaba bugün sizlere Daha Sabaha Çok Var isimli kitaptan bahsedeceğim. Lisa Kleypas en sevdiğim yazarlardan biri olmak yolunda emin adımlarla ilerliyor. Yazarın daha önce Meğer Ne Çok Sevmişim ve Gecemi Aydınlat adlı kitaplarını okumuş ve fazlasıyla beğenmiştim. Bu sebeple hemen başka bir kitabını okumasam olmazdı.

Leo zaten kitabın içinde inanılmaz sevdiğim bir karakterdi. Aslında bilmeyenler için özet geçeyim bu saydığım kitaplar ve henüz okumadıklarım birer seri. Ben beğendiklerimden başlıyor ve ortaya karışık okuyorum ama inanın hepsini okuduğumda en baştan da okumak isteyebilirim. Özetle esas erkeğimiz Leo'yla okuyucunun ilk tanışması değil. Leo'yu zaten çok seviyordum ama gözüme çılgın bir aşık ya da efsane bir erkek gibi görünmüyordu. Sanırım itiraf etmem gerekir ki bunun tek sebebi onu kızkardeşlerinin ve kayınbiraderlerinin gözünden okumamız.

Her zaman büyük ailelere ve onların en çok da birbirlerini sevenlereine özenen biri olarak bu kitap benim için bulunmaz bir nimet. İlk olarak Leo'nun göründüğünden çok daha derin bir karakter olduğunu söylemeliyim. Geçmişinde büyük bir acı var ve bu acı onu neredeyse toparlanamayacak şekilde dağıtmış. Burada klasik travmalı adam dediğinizi duyar gibiyim ama inanın hiç ilgisi yok. Leo kırılmış, dökülmüş, dağılmış ama en sonunda kendini tamir etmiş ve olması gereken adama dönüşmüş.

Catherine'nin onu toparlamak gibi bir duruma girdiği hayal bile edilemez. Bilakis bu sefer travmaları olan, hem de ağır travmaları olan kişi kadın karakterimiz ve Leo neredeyse bütün bir kitap boyu Catherine'nin güvenini kazanmak için yılmaz bir çaba gösterecek. Tabii Harry'nin Catherine'nin abisi olması da Poppy'ye rağmen işleri kolaylaştırıyor değil. Aslında bakarsanız Harry bu evliliğe ve münasebete şiddetle karşı.

Güzel bir kitap, güzel bir hikaye ve güzel bir sondu. Erotizm düzeyi yüksek bir kitaptı kendinizi buna hazırlayın fakat erotik roman sınıfında kabul görecek kadar abartılı bir sıklıkta ya da açıklıkta değildi. Sadece yazarın diğer kitaplarına göre ya da erotik roman furyasından önceki aşk romanlarına göre biraz daha erotikti. Ben severek okudum ve türünün sevenlerine tavsiye ediyorum.

Herkese Keyifli Okumalar...

4 yorum:

  1. İlgimi çekti, listeme eklemeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. selam takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,
    Kitap severi biri olarak çok sevdim bloğunuzu . Takibe aldım sizi,benim bloğuma da beklerim. Sevgiler..
    www.grilady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar kapak tasarımları dışında gayet güzel(ilki hariç).İçeriklerden önce kitabın dışına bakınca insan bazen elinden bırakabiliyor.şahsen çok bıraktım bu şekilde yanlış olsa da.Başarılar.Takipteyim.Ben de beklerim.
    http://heysphinx.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...