24 Mart 2014 Pazartesi

BU NE MEYMENETSİZ MERHAMET!


şu ülkede çok değil bir tane iş güzel yapılsa şaşarım yani zaten neden türk dizisi izlersin değil mi sana herşey müstehak!

valla kendine işkence etmek isteyen varsa hiç okumasın zira spoiler nedir? neden yazılır? burada ben şimdi size hepsini göstereceğim!

oha lan, lan nasıl yani ahaha kafanız mı güzel oğlum sizin, senarist ne çektin sen bu finali yazmadan önce? yavrum bali falan mı kokluyorsun kokain falan sağlamaz bence bu kafayı..

katliam yapan suikastçilerden biri..
blog'ta argo kullanmak istemediğim için şu an kendimi nasıl kasıyorum bilseydiniz bırak canım koyver ya falan derdiniz ama demeyin. sakin olmam lazım eğer imkanı ihtimali varsa. blog'ta önceki post'ta bu diziyi izleyin dediğim için hepinizden ama hepinizden özür diliyorum.

izlemeyin vallahi tallahi üstüne para verseler izlemeyin alenen zaman kaybıymış ömrümden giden dakikalara saatlere yanarım ben başka da bir şey değil.

çatışmadan 15 saniye önce..
gerçekten kibar olmak için hiç bu kadar kasmamıştım bütün dizi ekibine ikişer tane tokat atasım var kardeşim siz ne gereksiz elemanlarsınız..

öldü lan herkes öldü!
narin öldü, deniz öldü, ali öldü, kim kaldı lan ayı!

final bölümü yapıyorsun herşey güllük gülüstanlık daha amacın ne senin son 15 dakikada katliam yapıp çıkıyorsun?

ıssız adamdan daha çapsızsın yemin ediyorum babam ve oğlum'dan daha çok kasmışsın böylesi sebebsiz ölüm olur mu? maksat ne? amaç ne? olay ne yani? erol durat'mış pes.. ateş olsa cürmüğünü yakamayacak çapsız herif  20 kişinin koruduğu eve ben diyeyim özel harekat sen de mossad hatta abartalım sen de FBI ben diyeyim S.W.A.T öyle elemanlar yollayıp bütün malikaneyi tarıyor bak sen... katliam çıkarıyor ki spartacus finaliyle kapışır.. bak bak bak..

taramalı tüfekli suikastçilerle çatışan sermet..
ya senin ne geniş bir hayal dünyan var be kardeşim ne kadar ucuz dram peşindesin.. deniz hamile, narin ikiz doğurmuş bebekleri beşikte ve alenen intihar ediyorlar aga neremle güleyim sen söyle? çok mu cool oldun senarist, çok mu güzel ters köşe yaptın, madalya hakettiğini mi hissediyorsun? bunun daha kaba bir versiyonu var ama ortam müsait olmadığı için ben kibar olanını söyleyeyim "hee yavv hee" sen süpersin!

çatışma sırasında ölseler yine bir şey demeyeceğim lan mutlu son olsa iyiymiş neyse artık dizi işte diyip geçeceğim.. ama sen var ya sen bu senaryoya okey veren herkes siz hepiniz çok çakalsınız ya son ana kadar heyecan yapıp ters köşenin canına okuyup vurucu, unutulmaz bir final yaptınız ya güya.. işte bütün bu lafları bu yüzden yazıyorum "size çok güzel laflar hazırladım."

silahı deniz'e veren sermet sırtından vuruldu..
seyirciyi aptal yerine koymaktır bu yaptığınız! başka bir şey değil.. çok etkileyiciydi bu manasız hareketiniz tebrik ederim. bir aklı evvelin biri biz bunları öldürek diye heyecanlandı belli ki delinin kuyuya taş attığı misali sizde fikire atladınız muhtemelen.. cıkss şekerim olmamış!

deniz.. ya ben biliyorum ki evlendiğim, aşık olduğum adam bir "mafya babası" bunu bile isteye ben o adamla evlenmiş miyim? evlenmişim. hem de herkesi, herşeyi karşıma almış mıyım? almışım. 5 aylık evliyim ve kocamla mutluluktan aklımızı kaçırmış gibi miyiz? evet daha bile beteriz. onunla yaşlanmak hayattaki en büyük isteğim mi? aynen öyle.. daha bu sabah hamile olduğumu öğrenmiş miyim? evet öğrenmişim. benim dünyamın tamamı olan adamdan yepyeni bir dünya yaratacağım bize.
sermet'i kurtarmak için deniz'in öldürdüğü suikastçi..

sonra mı ne oluyor? çatışma çıkıyor. en fazla yarım saat geçmiş bebeğimizin haberini verişimin üstünden ayaklarımız yere basmıyor bizim.. o sırada mermiler yağıyor yağmur gibi üzerimize gözlerine bakarken içimin titrediği adam siper oluyor bana, bütün gücüyle savunuyor beni ölüm kalım beynimize saplanacak tek bir mermiye bağlıyken ve mermiler yanımızdan santim farklarıyla geçerken beni koruyor o adam.. saydırdığı silahı çatışmanın ortasında elime tutuşturuyor "kim gelirse gelsin ateş et." ölüme yürüyor silahsız. benim için, bizim için öldürmeye yürüyor.

katil oldum diye sinir krizi geçiren deniz..
daha iki adım atmadan nefes aldığı için nefes alabildiğim adamı sırtından vuruyorlar makineli tüfekle oracıkta üstüme yığılıyor, dünya üstüme yığılıyor, aldığım nefes üstüme yığılıyor, ellerim kanlı, henüz beş aylık kocamın, doğmamış bebeğimin babasının kanı. verdiği silahı tutmaya çalışıyorum titreyen ellerimle belki de cesedi üstümdeki o değil miydi beş dakika önce kahkahalarla kucaklayan beni baba olacağını öğrenen o değil miydi? bunu bize yapanlardan biri içeri giriyor, yüzünde maske elinde tam otomatik susturuculu bir silah. üstündekiler gibi kararttı hayatımızı, şimdide susturucu takılı silahıyla susturacak bizi sonsuza kadar. yapmam gerekeni yapıyorum aynı saniye, düşünmüyorum, tereddüt etmiyorum, artık ellerim titremiyor. tetiği çekiyorum, bize bunu yapanın kalbinin parçalandığını görüyorum..

sonra mı?

deniz ve narin'in arabası takla attı..
katil oldum diye histeri krizi geçiriyorum, ölü mü değil mi belli olmayan kocamı orada öylece bırakıyorum, korumaların cesetlerinin arasından geçiyorum, bak nasıl oluyorsa kocam ölüyorken ben arabanın anahtarlarını bile buldum kendi arabama atladığım gibi narinde benim için endişelenip arabaya atlıyor. çok hızlı sürüyorum arabayı katil oldum diye sinir krizi geçiyorum hayatta kalmayı seçtim diye sinir krizi geçiyorum o kadar salak biriyim ki kocamın ve karnımdaki bebeğin canını kurtardığım için vicdan krizi yaşıyorum.. katil olduğum için oldukça duyarlı olsam da bu duyarlılık beni tekrar katil olmaya yönlendiriyor arabayı iki tane bebeğin annesi olan narinle birlikte şarampole yuvarlıyorum bende hamileydim bu arada.. işte bunların hepsi çok mantıklı.. yok arkadaş ben bu post'u küfür etmeden asla bitiremeyeceğim zaten bölümü de küfürsüz bitiremedim deniz ve narin şairane biçimde ölüp cennet olduğu tahmin edilen kumsalda en az kalp gözü kalitesinde koşarken çalan sezen aksu eşliğinde kelime dağarcığımı zorlayarak bir milyon tane küfür ettim size içinden en söylenilebilir olanını söylüyorum. böyle dizi de böyle finalde olmaz olsun siktirin ordan!!

cennette ve mutlu iki adet mal..
öyle bir şey yaşasam yok mu daha yaralı falan getirin ben öldüreyim katil olasım geldi diye gezerim.. o erol yavşağına tepki vermediler neymiş deniz terk edermişte bilmem ne.. etik değerlerinizi yerim sizin hiçbir şey yaşama içgüdüsünden kuvvetli değil. öl ya da öldür! bu kadar basit seçim! ne içtiniz de çatışmadan çıkartıp intihar ettirdiniz ya?

daha on gün bunu düşünürüm ben.. işsiz olduğum için değil bu kadar salak yerine koyulmaya sinir olduğum için!


2 yorum:

  1. Çok uzun süredir izlemiyordum Merhamet'i ve bu finali okuduktan sonra da iyi ki izlemiyormuşum dedim.
    Oysa çok güzel giden bir diziydi sonunda çok çok afedersin sıçmışlar.

    YanıtlaSil
  2. İşte bu yüzden dizi izlemiyorum. Hatta evimde televizyon dahi bulundurmuyorum! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...