16 Ocak 2015 Cuma

KEFARET - P. C. CAST + KRISTIN CAST


Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi gelse de sonunda biten bir seriyle karşınızdayım. Gece Evi Serisinin son kitabı Kefareti az önce bitirdim. Öncelikle söylemeliyim ki çok güzel bir kitaptı.

Güzelliği benim için tamamen Kalona'dan dolayı geliyordu. Yani Neferet ve Zoey kapışması artık o kadar baymaya başladı ki heyecanla okuduğumu söylesem yalan söylemiş olurum. Aslında böyle bir seri yerine direkt Kalona, Nyx ve Erabus'un aşk üçgenini anlatan bir seri yazılabilirmiş. Doğrusu çok da güzel olurmuş. ♥ Kalona Forever ♥

Kitabın en güzel, en şairane yanı Kalona'nın sonunda gerçek mutluluğa ulaşmasıydı. Zaten ailecek onları pek bir seviyorum. Rephaim'da benim favori karakterlerimden. Steve Rea ile ilişkilerini çok büyük heyecanla okuduğumu itiraf ediyorum. Sanırım bütün seri içinde en uyuz olduğum kişi Erabus oldu. Ortamlarda herkese sırnaşıp, eğlenceli olmaya çalışan tipler olur ya. Kendisi o tiplerin ilahi versiyonu.

Zoey gerçekten inanılmaz sıkıcı bir karakter. İki tane yan kesiciyi öldürdüm diye tripten tribe girmesi gerçekten sıkıntıdan karnımı ağrıttı. Zaten kızın bütün tercihleri benim için sorunlu. Şöyle ki Stark'a başından beri sinir oluyorum. Gerçi o zaman liseli olduğum için olsa gerek Stark hikayeye ilk girdiğinde cool bir tip olduğunu düşünmüş ve Heath'i terk etmesini istemiştim.

Kitabın konusuna gelirsek Neferet'in çıldırmış bir şeytan gibi herkese saldırması ve tanrıçalığını ilan etmesi demek yanlış olmaz. Bir de son kitap olduğu için her şey bir neticeye bağlanmış ve şahsen beni tatmin eden bir son oldu bu serinin sonu.

Spoiler olabilir buralar dikkatli okuyun derim. Stark'a gıcık olduğum kadar da varmış. Zoey'in bir büyü için ödemesi gereken bedel "gerçek aşkını" kaybetmekti. Burada tabii ki Stark'ın ölüp gideceğine ve Aurox'la Zoey'in mutlu mesut yaşayacağına yazar bizi inandırmaya çalışsa da elbette iyi bir okuyucu olarak bu tuzağa düşmedim. Ölen Aurox oldu ve Nyx'nin yanına kabul edildi. Bu olayın herhalde tek sevindirici yanı Zoey'in gerçek aşkının Aurox olmasıydı. Stark niye bu kadar gıcık? Son olarak liselilere seriyi tavsiye ediyor ve Kalona'ya sonsuza kadar mutluluklar diliyorum.

Herkese Keyifli Okumalar.

2 yorum:

  1. Blogumda seni mimledim :) http://kitapphane.blogspot.com.tr/2015/01/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  2. Harika yorumların için teşekkür ederim. Kitapları okumadan yorumlarına bakarak başladım. 11. Kitabı yorumlarından dolayı atladım ve hiç bişey kaçırmamış olduğumu görmek son derece keyifliydi. yorumların için çoook çok teşekkürler ... bol ve keyifli okumalar hepimize

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...