16 Eylül 2015 Çarşamba

HIRÇIN SEVGİLİM - NICOLA CORNICK


Historical herkesin sevdiği bir roman türü, erotik romanlar içinde aynısı geçerli ama Hırçın Sevgilim için bunların hiçbiri geçerli değil. Erotikleşme akımının en çok yakışmadığı kitaplar tarihi olanlar olsa gerek. O yüzden bu kitap benim için inanılmaz hayal kırıklığı oldu.

Ne yazacağımı bile bilemiyorum, toparlayamıyorum. Kitabın herhangi bir konusu yok. Konusu olmadığı gibi olay örgüsü de yok. İnsan bir şeyler bekliyor ama anlatımı, betimlemeleri her şey sıkıntı. Kimin bakış açısından hangi karakterin ağzından anlatıldığı bile belli olmayan, inanamadığım bir metindi.

Karakter davranışlarının sebebi ve sonucu yok. Mantıklı hiçbir şey ve gerçekçi hiçbir tepki yok. Dönem kitabı olarak ayrı bir rezaletti. Hiç kimsenin dönemi itibariyle yapamayacağı şeyleri, hatta şu gün bile yapamayacağı şeyleri yapıp duran ana karakterler vardı. Bütün bunları da sadece sevişerek çözümleyiveriyorlardı. Cidden kitabın yazarı kendine ait fantastik bir evrende yaşıyor olsa gerek.

Adam gibi tarihi aşk romanları okumak isteyenlere daimi tavsiyem Judith McNaught ve Julie Garwood gibi isimler. Cidden onların yazdığı kitaplar nerede, son zamanlarda basılan erotik kitap furyasını kaçırmayalım diye saçmalayıp duran kitaplar nerede. Türün sevenlerini bile türden soğutabilecek bu kitaplardansa eski kitapları açıp açıp okumayı tercih ederim. 

Kimseye tavsiye etmiyorum, edemiyorum. Atlayarak okumama rağmen sıkıldım ve bitiremedim. Buna rağmen sonunu merak bile etmiyorum. Erotizm desen saçma sapan, aşk desen hak getire, konu desen dağa kaçmış, dağ nerde? Yanıp bitip kül olmuş. Vakit kaybı.

Herkese Keyifli Okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...