9 Ekim 2013 Çarşamba

D&R REZALETİ



bu yazıyı ne amaçla yazdığımı gerçekten bilmiyorum sanırım öfkemi boşaltmak istiyorum..
D&R hepimizin alışveriş yaptığı bir site ama ben artık yapmayacağım çünkü resmen parayla rezillik yaşananlar..

önceki siparişimi günlerce beklemek zorunda kaldım.. üstelik bana siparişimi 5 iş günü içinde kargoya teslim edeceğini söyleyen, garanti eden bir firma bu..

normal'de 2 gün içinde yola çıkan kargomu 5 iş günü geçene kadar sabırla bekledim. daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana "muhasebe departmanımızda bir sorun var ödemeleri göremiyoruz, en kısa sürede gönderim yapılacak." denildi.. rahat bir 5 iş günü de böyle geçti. daha sonra yeni bir taktik uygulamaya başladılar "yarın kargoya verilecek." her gün arıyorum her gün yarın kargoya verileceğini söylüyorlar 3-4 gün de böyle geçince artık müşteri hizmetlerini bırakıp genel merkezi aradım.. sorun o an çözüldü meğerse müşteri hizmetleri genel merkezi rahatsız etmeyelim diye oluşturulan bir çeşit tampon bölgeymiş, başka da bir işlevi yokmuş.. herkese tavsiye ediyorum bir sorun yaşarsanız doğruca genel merkezi arayın..

genel merkezin direktifiyle yarın kargoya verilen ürünlerim ertesi gün elime ulaştı.. ama hayatımda gördüğüm en özensiz kargo paketiydi diyebilirim kitaplar koliye gelişi güzel atılmış, boşluklara D&R poşetleri sıkıştırılmış.

tabii ben akıllanmayıp "amann çok kurumsal bir şirket, güvenilir bir site." diye düşünüp tekrar sipariş verme gafletine düştüğüm için aslında şu an başıma gelenleri hakediyorum kendime de sanki biraz kızgınlığım..

6 tane kitap istedim.. hepsi güncel, bulunabilir, zaten depolarında olduğunu teyit ettikleri kitapları tam 10 gündür ve de 6 iş günüdür beklemekteyim.. akıllandığım konu direkt genel merkezi aramak oldu sanırım bu seferde depolarını taşıyorlarmış o yüzden gecikmeler olmuş.. tek umudum bayramdan önce kitapların elime ulaşması yoksa benim için D&R tamamen bitmiştir..

EDİT: paketim elime aynı özensiz kargoyla ulaştı. en azından bayramdan önce bu da bir şey..

10 yorum:

  1. o yüzden kitapyurdu diyorum. Çok şükür bir sorun yaşamadım, ön görülen zamandan önce geldi bir çok zamanda.

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda kargo konusunda gerçekten berbat durumdalar.
    12 gün beklediğimi biliyorum.
    Son kargomda da kitaplarım hasarlı gelmişti.

    YanıtlaSil
  3. Son alışverişimde benim kitaplarımda hasarlı gelmişti.tanıdığım en güvenilir site olarak bilirdim.

    YanıtlaSil
  4. Sadece kapıda ödeme yapabildiğimden D&R'den hiç alışveriş yapmadım. Ama benzeri bir durumu Okuoku ile yaşamıştım ben de, onlarda da kitap stoğu kontrol edilmiyor ve kafalarına göre kitap iptal ediyorlardı. Umarım kitapların bayramdan önce eline ulaşır.

    YanıtlaSil
  5. Ben de böylesi nedenlerden ötürü internetten kitap alışverilşi yapmayı hiç sevmiyorum. En güzeli mağazada kitapara dokuna dokuna koklaya koklaya kendi ellerimle seçmek! :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, ben DR'dan hiç alışveriş yapmadım ama çok yakın bir arkadaşımda buna benzer bir sorun yaşadı. Ben yenisayfa.com u kullanıyorum ve kapıda ödeme :)

    YanıtlaSil
  7. kitapyurdu en iyisi zannediyorum ki. D&R mağazasına gidip öyle alışveriş yapılması daha iyi oluyor yoksa böyle sorunlar oluyor işte.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Demek ki D&R'ın book store'una güvenerek internet sitesinden alışveriş yapmayacakmışız. Ben de kitap sihirbazı defolu gönderiyor diye D&R'ın iyi bir seçenek olup olmadığını düşünüyordum. İyi ki göndermişsin postu, yardımı oldu :/

    YanıtlaSil
  10. D&R'la benzer sevimsizlikte olayları ben de yaşadım ve son oldu. 2 senedir kitaplarımı indirimleri sebebiyle internetten alıyorum ve genel anlamda memnun olduğum, sorun yaşamadığım siteler : okuoku, hepsi burada, kitap yurdu. Buraları tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...